"manka főz a tetőn és látja a napot
RSS

ars poetica

na. hosszas keresgélés után megtaláltam, újlány segítségével az ideális külsőt, és elkezdethetem feltölteni kis online recepteskönyvembe a receptjeimet. ez nem gasztroblog lesz, bár lehet, hogy idővel kinövöm magam és én leszek torzonborz a legnagyobb, illetve manka, a legfinomabb, de a közeli terv nem ez. a jelen blog célja az, és pusztán az, hogy (i) amit főzök, azt rögzítsem, hogy hogyan csináltam, hogy később is emlékezzek minden lépésre, ne az legyen, hogy legközelebb nem keverem meg kétszer napforduló éjjelén óra járásával ellenkező irányba, vagy kihagyom a borsikafüvet, és nem tudom, hogy mitől volt finom, illetve, ha valamelyik kajámat továbbfejlesztem, akkor hála a kommentelés ill. a bejegyzés-szerkesztés becses intézményének, javíthassam a receptet, valamint (ii) a mindenhonnan összeszedett, jelenleg ceruzával/tollal leírt és kopó, vagy a könyvbe papíron betömködött és mindenhova szétszóródó receptjeimet rögzítsem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése